۱۳۹۲ خرداد ۶, دوشنبه

قطع اینترنت و فضای شدید امنیتی در دانشگاه آزاد قزوین


 درحالی که فقط سه هفته به انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده٬ اینترنت دانشگاه آزاد قزوین(باراجین) قطع شده و فضای امنیتی در این دانشگاه امنیتی شده است.
یکی از دانشجویان این دانشگاه به خبرنگار ادوارنیوز گفت قطعی اینترنت بنا به دستور مسئول انتظامات و خوابگاه دانشگاه صورت گرفته است.
به گفته‌ی این دانشجو مسئولان این دانشگاه از چند روز قبل اینترنت محوطه دانشگاه را قطع کرده و به دانشجویانی که برای پیگیری مراجعه کرده بودند گفته‌اند که اینترنت تا بعد از انتخابات قطع خواهد بود.
دانشگاه آزاد قزوین که در جریان حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ شاهد اعتراضات گسترده‌ی دانشجویان به تقلب در انتخابات بود، هم‌اینک و سه هفته مانده به انتخابات ریاست جمهوری، با فضایی امنیتی روبه‌رو شده است.
آنگونه که دانشجویان این دانشگاه اعلام کرده‌اند، در سالن سایت دانشگاه نیز دو مامور حراست مستقر شده‌‌اند و ناگهان به طور رندوم مانیتور کامپیوترهای دانشگاه را که دانشجویان در حال استفاده از آن هستند چک می‌کنند.
هم‌چنین یک مامور حراست نیز در کتابخانه دانشگاه مستقر شده و برگه‌ها و برخی کتاب‌های و حرکات دانشجویان را کنترل می‌کند. رفت و آمد دانشجویان نیز از چند روز قبل به دانشگاه با کنترل شدیدتری صورت می‌گیرد.
دانشگاه آزاد قزوین از دانشگاه‌های فعال طی چند سال گذشته بوده و اشکان سهرابی و امیر جوادی‌فر که از دانشجویان این دانشگاه بودند در جریان حوادث پس از انتخابات، در تهران به کشته شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر