۱۳۹۲ خرداد ۱, چهارشنبه

برقراری فضای نظامی- امنيتی در تهران، اصفهان و تبريز


 همزمان با نزدیک شدن به اعلام نتایج تایید صلاحیت‌های نامزدهای یازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوی در ایران و گمانه‌زنی‌ها در خصوص رد یا تایید صلاحیت برخی کاندیداها توسط شورای نگهبان، گزارش‌ها از تهران و چند شهر دیگر کشور حاکی از آن می‌باشد که از روز گذشته فضای نظامی- امنیتی در این شهرها حاکم شده است.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، در تهران و هم‌چنین اصفهان و تبريز از روز گذشته، فضای امنيتی حاکم شده و از صبح امروز جو امنیتی حاکم بر آنها تشدید شده است.
در تهران یگان‌های ویژه و نیروهای نظامی موتور سوار در بسیاری از میادین و خیابان‌های اصلی حضور دارند.
در ميادين بزرگ اصفهان، چهارباغ، ميدان انقلاب، سی و سی پل، خيابان نظر و چهار راه مير، نيروهای يگان ويژه‌ی انتظامی با تجهيزات کامل مستقر شدند.
در تبريز نيز شب گذشته فضای امنيتی شهر نسبت به روزهای ديگر شديدتر بود.
گفتنی‌ست که شب گذشته و همزمان، با بالا گرفتن شايعه‌ی رد صلاحيت اکبر هاشمی رفسنجانی، ستاد جوانان اصلاح طلب، حامی وی در تهران تعطيل شد.
مضاف بر این طی روزهای گذشته چندین وبسایت منجمله چهار وبسایت حامی اسفندیار رحیم‌مشایی به نام‌های "معیارنیوز"، "روشنایی"، "بهارنا" و "بهارآنلاین" و هم‌چنین سایت "روزنامه‌ی بهار"، فیلتر شده است.
شایان ذکر است که پیش‌تر هرانا از پایین آوردن سرعت اینترنت از سوی اکثر سرویس دهندگان در ایران و اختلاب در ارتباطات صوتی که از سوی مسنجرها برقرار می‌شده، خبر داده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر