۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۴, سه‌شنبه

ضرب وشتم یک زندانی سیاسی کرد بدلیل گرایش سیاسی


 رحیم (شهرام) الیاسی زندانی سیاسی کرد زندان رجایی شهر کرج برای دومین بار از سوی زندانیان سالن 10 مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، رحیم (شهرام) الیاسی زندانی سیاسی زندان رجایی شهر کرج که به ۱۱ سال زندان محکوم شده است، در هفته های گذشته در مقابل فروشگاه بند از سوی برخی زندانیان مستقر در سالن مجاور ( سالن10) مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.
روز یکشنبه 22 اردیبهشت ماه نیز یکی از زندانیانی که در سالن 10 زندان رجایی شهر نگهداری می‌شوند و با زندانیان سیاسی هواخوری مشترک دارند با میله آهنی به رحیم الیاسی حمله کرده و وی را از ناحیه پشت سر بشدت مجروح نموده است.
رحیم الیاسی که در سال ۱۳۸۶ توسط نیروهای امنیتی در بوکان بازداشت گردیده است، به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و هواداری از حزب کوموله و حمل و نگهداری سلاح گرم و مهمات جنگی، در دادگاه انقلاب این شهر به ۱۱ سال زندان محکوم گردید که این حکم عینا در دادگاه تجدید نظر به تایید رسید.
گفتنی است، زندانیان سیاسی سالن 12 تا کنون بارها نسبت به تهدید های زندانیان سالن 10 به مسئولین زندان هشدار داده و خواهان جدا سازی هواخوری خود با ایشان شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر