۱۳۹۲ اردیبهشت ۳۰, دوشنبه

اعتراض دانشجویان در تبریز و ارومیه به تغییر تاریخ امتحانات


 دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز و هم‌چنین دانشجویان دانشگاه ارومیه در اعتراض به تغییر تاریخ امتحانات پایان ترم، دست به اعتراض زدند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، ظهر روز دوشنبه ۲۳ اردی‌بهشت ماه، دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز در اعتراض به تغییر تاریخ امتحانات از تیرماه به خرداد ماه به دلیل برگزاری یازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری؛ به تجمع و راهپیمایی پرداختند.
در این تجمع دانشجویان با شعارهایی چون "ما اعتراض داریم به وقت نیاز داریم"، "دانشجوی با غیرت حمایت حمایت" اعتراض خود را اعلام کردند.
هم‌چنین جمعی از دانشجویان دانشگاه ارومیه با انتشار بیانیه‌ای که با امضای نزدیک به ششصد نفر از دانشجویان همراه بود، دست به اعتراض زدند.
گفتنی است که این اعتراض طی دو روز گذشته با واکنش شدید مسئولان دانشگاه ارومیه روبه‌رو شده تا جایی که "جمهور غیاثی" نماینده‌ی دانشجویان، با اتهاماتی نظیر "تشویش اذهان عمومی"، "اغتشاش در زمان انتخابات" و "براندازی نظام جمهوری اسلامی" مواجه شده است.
لازم به ذکر است که این اعتراضات از آنجایی شکل گرفت که وزارت علوم در راستای تعطیل کردن دانشگاه‌ها در زمان انتخابات، بخشنامه‌ی  تغییر تاریخ امتحانات در دانشگاه‌های کشور را صادر کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر