۱۳۹۱ بهمن ۱۱, چهارشنبه

تعیین تاریخ دادگاه برای علی معزی

برای علی معزی زندانی سیاسی زندان اوین که همچنان از سوی دادگاه انقلاب ممنوع الملاقات می‌باشد، روز ۲۹ بهمن ماه تاریخ دادگاه تعیین گردید.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، برای علی معزی زندانی سیاسی بند ۳۵۰ اوین که از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران، بیش از ۳ ماه است ممنوع الملاقات می‌باشد، تاریخ ۲۹ بهمن ماه تعین جلسه دادگاه گردید.

وی که پیش‌تر به علت ۴ بار ممانعت از شرکت در جلسه دادگاه قاضی صلواتی ممنوع الملاقات شده و مدت یک هفته نیز به سلول انفرادی بند ۲۴۰ زندان اوین منتقل شده بود، در صورت عدم شرکت مجدد، اینبار با حکم غیابی دادگاه روبرو خواهد شد.

علی معزی بدلیل اینکه دادگاه انقلاب را مشروع، قانونی و عادل نمی‌داند، چهار بار از رفتن به دادگاه امتناع کرده است و طبق قانون اگر برای پنجمین بار نیز حاضر به شرکت در جلسه دادگاه نشود، حکم وی بصورت غیابی صادر خواهد شد.

همچنین روز دوشنبه ۹ بهمن ماه نیز با وجود حضور خانواده علی معزی در سالن ملاقات، اجازه دیدار به ایشان داده نشد.

لازم به یاد آوری است که روز دوشنبه ۲۵ دی ماه نیز ۱۲ تن از زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ در اعتراض به ۳ ماه محرومیت علی معزی از ملاقات از انجام ملاقات با بستگانشان سرباز زدند.

علی معزی که به اتهام هواداری از سازمان مجاهدین خلق بازداشت شده از خرداد ماه ۹۰ تاکنون در بازداشت موقت به سر می‌برد و ۷ ماه را در بندهای ۲۰۹ و ۲۴۰ زندان اوین سپری کرده است.

معزی که حدود سه ماه و نیم را در انفرادی گذرانده به اتهام شرکت در مراسم یادبود محسن دکمه‌چی، علی صارمی و جعفر کاظمی بازداشت شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر