۱۳۹۱ دی ۹, شنبه

چهار نفر در زندان مرکزی یزد اعدام شدند

سه زندانی متهم به «تجاوز به عنف» و یک زندانی متهم به «قاچاق موادمخدر» در زندان مرکزی یزد اعدام شدند.

به گزارش مهر، از این چهار نفر دو نفر به دلیل تجاوز به عنف در منطقه چاهک شهرستان خاتم، یک نفر به دلیل تجاوز به عنف با عنوان مامور قلابی شرکت گاز و یک نفر به اتهام قاچاق مواد مخدر از سوی دستگاه قضایی کشور به اعدام محکوم شده بودند.

بر اساس ادعای دستگاه قضایی، در پرونده تجاوز به عنف چاهک خاتم، دو نفر به نام‌های ع - ب و ر - د در تاریخ اول تیرماه سال جاری در مسیر چاهک به استهبان فارس، خودروی خانمی را متوقف کرده و اقدام به آدم‌ربایی و سپس تجاوز به وی می‌کنند.

در مورد دیگری نیز فردی به نام ن - ب در سال ۱۳۸۹ با عنوان مامور گاز وارد منزل مسکونی شخصی شده و به خانم این خانه تجاوز می‌کند که این فرد نیز پس از شناسایی در دادگاه کیفری استان مورد محاکمه قرار گرفته و حکم اعدام وی در دادگاه کیفری استان صادر و پس از تایید توسط دیوان عالی کشور و تنفیذ حکم به اجرا درآمد.

فرد چهارم نیز به نام م - ع - الف به دلیل حمل و نگهداری ۹۸۰ گرم هروئین و ۳۸ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک در دادگاه انقلاب اسلامی مهریز به اعدام محکوم شد و این حکم از سوی دادستان کل کشور تایید و تنفیذ شد و تقاضای تخفیف مجازات وی دوباره در جلسه کمیسیون ع فو قوه قضائیه رد شده بود که به همراه سه متهم متجاوز به عنف اعدام شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر